Welcome to my blog!! 欢迎到访!!

No matter how you get here, I wanna say a big THANK YOU for visiting my blog. Do come back often for more! Blessed because we're given the chance to share. Thank you for visiting! 无论你是刻意或者不刻意的来到这里,都进来坐坐、聊聊天吧。幸福不是必然的,而是懂得分享人生的喜悦。谢谢到访!



July 14, 2008

My sky 。 我的天空



There is a sky in my heart
我的心里有一片天空

a space where dreams live and soar
一个梦想翱翔的空间

Though sometimes it rains
虽然她有时下着雨

though blue represents sadness
虽然蓝色代表着悲伤

But the sky still extends in my heart
但是我的心里依然有着这片广阔的天空

even when you try to block my sight
就算你试着挡去我的视线

The sky is still wide enough
天空依然辽阔

to endow me with clear sights
我的视线依然清晰

for me to achieve my dreams
我的梦想依然继续飞翔

0 comments:

Reader's Track 读者追踪器