Welcome to my blog!! 欢迎到访!!

No matter how you get here, I wanna say a big THANK YOU for visiting my blog. Do come back often for more! Blessed because we're given the chance to share. Thank you for visiting! 无论你是刻意或者不刻意的来到这里,都进来坐坐、聊聊天吧。幸福不是必然的,而是懂得分享人生的喜悦。谢谢到访!



September 1, 2010

《我们最恩爱竞赛》Friends I need your votes!!

各位朋友高抬贵手,如果你是CARI的网友,请到此:谈婚论嫁》《我们最恩爱竞赛》第三组投我一票,我是B-72。谢谢!(他人都在贴外拉票,我必须追赶上才能哪。。)朋友们帮帮我忙,感激感激。(中级会员就可以投了)

什么复杂的程序都不需要,只要在 B-72 旁边的格子打个勾就可以投了。

*我没犯规* 网管说管不着的。

Dear readers and friends, I participated in this competition of CARI's forum, please support me by voting for B-72 in this LINK (click on the link).

AS EASY AS ABC, JUST PUT A TICK BESIDE B-72, SUBMIT AND IT'S DONE!!

Thank you for your support. Lots of blessings to you~

0 comments:

Reader's Track 读者追踪器